Egészség és a Betegség

Hogyan csökkentése szerotonin

szerotonin egy neurotranszmitter, amely szorosan kapcsolódik a hangulat ellenőrzés. Bár a túlzottan magas szerotonin szint okozhat szívpanaszai , vagy akár halált is okozhat , a legtöbb egyén nem természetes módon termel elég szerotonint , hogy ezeket a mellékhatásokat. Mérgező szerotonin szint lehet építeni , mint egy reakció gyógyszereket. Amikor a szelektív szerotonin újrafelvétel- gátlók, vagy SSRI , kombináljuk monoamin -oxidáz -gátlókkal vagy bizonyos migrén gyógyszerek , a szerotonin -szint emelkedik túl magas , így a szerotonin szindróma. Ha azt gyanítja, a gyógyszerek okoznak szerotonin szindróma , beszéljen az egészségügyi szolgáltató azonnal. Utasítások
1

Nézd tünetek , amelyek jelzik a szerotonin szint túl magas . Ezek közé tartozik a szívdobogás , nyugtalanság , hasmenés, hiperaktív reflexek , hallucinációk, izomgörcsök , zavartság , a láz és a gyorsan változó vérnyomást. Nézze meg az egészségügyi szolgáltató azonnal, ha bármelyiket tapasztalja ezeket a zavaró tüneteket.
2

lehetővé teszik orvosa számára teljes körű vizsgálatot annak megállapítására, függetlenül attól, hogy valóban van a szerotonin -szindróma .


3

Készülj fel egy éjszakát a kórházban . Ha a szerotonin szindróma , meg kell majd szoros megfigyelés és a kezelés alatt. A lehetséges kezelések közé tartozik a közigazgatás benzodiazepinek csökkentése remegés , cyproheptadine blokkolja a szerotonin termelés , a IV csepp a megfelelő folyadékbevitelre, és a megszüntetése a gyógyszerek okozta a szindróma .
4

Kérdezze meg orvosát , milyen antidepresszánsok megfelelő lenne az Ön számára , ha már vissza . Miután felírt gyógyszert , győződjön meg róla , hogy tanulni, amennyire csak lehet róla , például hogy hogyan lehetne reagálni más gyógyszerekkel.

copyright © Egészség és a Betegség Minden jog fenntartva